ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سقوط هواپیما در دامنه کوه سبلان +ویدئو

  • کد خبر: ۱۲۸۶۷
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
سقوط هواپیما در دامنه کوه سبلان +ویدئو
برخی منابع در خبری تایید نشده از سقوط هواپیمای جنگی در دامنه کوه سبلان منطقه گردشگری سردابه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از دنیای اقتصاد اهالی سرعین هواپیما را در ارتفاع کم دیده اند، ولی از سمت شهرستان مشگین شهر نیز صدا‌هایی شنیده شده است.

لاشه هواپیما توسط سرنشینان بالگرد ارتش در منطقه دامنه قله بابا مقصود از قله‌های کوه سبلان مشاهده شده و بالگرد هلال احمر و سایر نیرو‌های امدادی در حال اعزام به منطقه هستند.

 

سقوط یک فروند هواپیما در اردبیل تایید شد

در همین حال یک مقام مسوول در استانداری اردبیل در گفتگو با ایرنا  سقوط یک فروند هواپیما در آسمان این استان را تایید کرد و گفت : جزییات این حادثه در دست بررسی است.

 اخبار مربوط به این حادثه از بررسی موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفته می‌شود این هواپیما که احتمالا نظامی بوده در قله سبلان سقوط کرده است.

چندین گروه از امدادگران هلال احمر و اورژانس اردبیل برای یافتن لاشه هواپیما و اطلاع از سرنوشت خلبان هواپیما به منطقه اعزام شده اند.

 

هنوز اثری از هواپیمای سقوط کرده در سبلان پیدا نشده‌است

 

 مسوولان سازمان‌های امدادی استان اردبیل می‌گویند که هنوز اثری از لاشه هواپیمایی که احتمالا در قله سبلان سقوط کرد، مشاهدنشده است .

رامین معبودی مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: گروه‌های تخصصی این جمعیت از شهرستان‌های  مشگین شهر، اردبیل و سرعین از چندین جهت به سمت قله سبلان حرکت کرده‌اند اما تاکنون اثری از لاشه و بقایای هواپیما مشاهده نشده است.

دکتر مجید محمد غریبانی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل نیز گفت: بلافاصله پس از گزارش‌های مردمی بالگرد این مدیریت به پروزار درآمده و با وجود گذشت حدود ۲ ساعت هنوز اثری از لاشه و بقایای هواپیما مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: آمبولانس های این مرکز نیز به منطقه اعزام شده‌اند.

در این حال فرهاد عبدالعلی پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت:  اخبار و گزارش های منتشره در فضای مجازی در باره سقوط احتمالی هواپیما در قله سبلان تایید نمی‌شود.

وی بیان کرد: عملیات جستجوی نیروهای امدادی  در سبلان بر اساس گزارش‌های مردمی صورت می‌گیرد و هنوز هیچ چیز در این زمینه قطعیت نیافته است.





 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->